Zwrot / odstąpienie / wymiana

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w Bestien.pl były najwyższej jakości i pozbawione wszelkich wad. Gdyby jednak zakupione produkty nie spełniły Państwa oczekiwań, zawsze można dokonać ich wymiany lub zwrotu. Każdy kupujący ma na to 14 dni.  

Warunkiem jest zwrot towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy), w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, z metkami oraz dowodem zakupu ( fakturą VAT).


1. ZWROT PRODUKTU  

Od umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, złożonego w wybranej formie:

a) przy pomocy formularza  
b) za pomocą jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia zawierającego informację o decyzji o odstąpieniu od umowy.


Oświadczenie należy wysłać na adres sklep@bestien.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji: VECTO Elżbieta Głowinkowska, ul. Wojska Polskiego 64/12, 62-800 Kalisz.

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient.

Jeśli druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dołączony do przesyłki, należy go wypełnić i odesłać wraz z towarem pod wskazany w nim adres.

2. WYMIANA PRODUKTU
 

W przypadku  wymiany zakupionego towaru, należy:

a) zwrócić produkt.

Prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1.

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient.


b) Zamówić nowy produkt.

 Na nowe produkty złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami wysyłki – niezależnie od odesłanego towaru .  

Wymiany produktu  dokonujemy z reguły w ciągu 3 dni roboczych.

Zwrot lub dopłata należności wynikająca z różnicy ceny towarów wymienianych zostanie uwzględniona. O konieczności dopłaty Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną, a w przypadku wystąpienia nadpłaty, będzie ona rozliczona w terminie 7 dni od daty sfinalizowania wymiany.

Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega wymianie.

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.  

 

Zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:sklep@bestien.pl lub telefonicznie:+48 690 886 005

image

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie